söndag 17 februari 2013

En söndag hos oss på Tallhöjden

 
Dagens söndagsbild på FABRIKEN är från Uppsala Stadsteaters föreställning Fanny & Alexander som jag besökte i går. Först blev jag bjuden på middag och sedan teater. MMMmmm vissa har det bra.
 
Mannen är och spelar på After ski i fjällen så jag och ungdommarna får rå oss själva. Snart är det dags att börja med middagen som blir fläskstek idag.
 
Jag har snyggat till här hemma. Lagt på en ren duk på matbordet. Dammsugit, sladdat golv och städat badrummet.  Jag har också hunnit med ett långt och härligt samtal med väninnan nu tar jag mig en kopp grönt Te med citron.
 


Alexander (Peter Viitanen) har något i kikaren. Foto: Micke Sandström
Bild lånad från Expressen.


HA EN SKÖN SÖNDAG

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken mysig söndag du har haft!
Kram