fredag 22 februari 2013

Egenspa och kärleksföreläsningar

 
Jag  jobbar denna helg men var ledig tisdag och onsdag i veckan. I tisdags hade jag Egenspa. Lavendeldoftande Badkarsbad med hårinpackning och ansiksmask. Därefter vilade jag en stund på min spikmatta. Innan jag var ute och promenerade med väninnan. Sedan blev jag bjuden på fika med nybakade bullar och lite senare ett glas rött och småprat till fram på småtimmarna hos väninnan.

I onsdags var jag på inspirerande föreläsningar i kärlekens tecken. Som anordnades av Klara K och
Bettys Inspiration. Vilken kväll vi hade. Där var det oerhört mycket skratt och många visa ord när Lou Rossling och Elizabeth Gummesson pratade om Kärlek. Till sig själv och andra.

Innan föreläsningarna tog jag mig en och en sväng runt i några butiker på Gågatan i Uppsala för att upptatera mig på vårmodet. Jag åt också en god Cesarsallad som middag. Vänninan och jag tog oss även en snabbfika innan vi skyndade vidare till härliga Alfvénsalen i Uppsala. I pausen bjöds det på frukt från
Fruktblomman. De chokladdoppade jordgubbarna var sååå goda. Med oss hem fick vi en Goodiebag.






 









 
 
HA DET BRA DÄR UTE.

Inga kommentarer: