onsdag 13 februari 2013

En hjärtesak

Rött, rött, rött

Dagens torsdagstema hos FABRIKEN är färg.

Jag gillar rött som accentfärg i heminredning. Den röda färgen piggar upp och ger energi åt hemmet. Kärlekens färg.

Var med vänninan i Uppsala och IKEA här om sistens. Då hittade jag mest hjärtesaker. Det passar ju utmärkt nu i Alla hjärtans dags tider. Ett och tu och tre.

Å vi som har alla hjärtans dag i dag. Inte en svensk sed och kanske bara ett jippo i Kommersiellt syfte. Men för mig är det en dag helt i kärlekens tecken. Störst av allt är kärleken.



 En liten söt hjärtformad skål med geléhallon från Indiska. Eller som min pappa sa, jungfrututtar.


Ett.

 
Tu.
 
Tre.
 
 
EN TREVLIG ALLA HJÄRTANS DAG ÖNSKAR JAG ER ALLA..

3 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Härligt tema och fin färg. Kram Pia

MammaElva sa...

Har alltid tyckt att rött är en vacker färg. Passar ju perfekt ju st idag ;)

Tina´s PicStory sa...

so lovely ♥