fredag 15 augusti 2014

Höstfest inplanerat

Jag har verkligen njutit av denna sommar. Underbara värme med sol vareviga lediga dag. Det känns så skönt att jag är så nöjd med det som jag har upplevt i sommar. Alla lediga dagar som jag tagit vara på. Badat i havet och umgåtts med vänner, släkten och familjen.

Till helgen är en stor höstfest inplanerad  hos nära vänner. Jag och maken ska ta Tigern dit. Det kommer att bli en lite längre tripp än vanligt och jag är väl förberedd med nyinhandlad hjälm. De bor på en strandtomt vid Mälaren. Jag tänker definitivt packa ner bikinin för ett sommarens sista dopp.


Från Möhippan/Svensexan förra sommaren Woodstocksfestival i parets trädgård. Så fantastiskt väder med bad och levande musik, god mat och trevligt sällskap. Härligt att båda våra ungdommar var med.








VAR RÄDDA OM ER DÄR UTE.

Inga kommentarer: