tisdag 12 augusti 2014

Att sova med öppet fönster

Första natten på länge som det öppna fönstret givit svalka.  Jag tror hösten är på antågande. Så härligt. Lite läskigt att jag som alltid har älskat sommaren, värme, sol och bad. Ser framemot hösten. Med svala brisar, skogspromenader och mustiga höstgrytor.

Festen i lördags var mycket trevlig. God mat, tipspromenad och kul att träffa alla släktinar och bekanta. Många var vi.  Två partytält  fulsatta med folk. Mycket trött på söndagen. Det blev för lite sömn. Jag valde min bohemiska långklänning med platta sandaletter till.

I dag njuter jag av arbestsfri dag. Kvällen ska jag tillbringa med alla härliga Mary Kay tjejer, från Glorius.  För mig blir det en upptakt till det stora årliga seminariet i Göteborg i slutet av augusti.
 

 
 
 
 

 








VAR RÄDDA OM ER.

Inga kommentarer: