torsdag 19 september 2013

Livets tårta

Jag ser livet som en härligt underbart god tårta.  Min intention är att alltid ha en balans bland bitarna och att hålla dem lika stora och läckra och färska.

Hemmet, familjen, släkten och de nära vännerna. Fritiden med musiken, dansen, körsången och mitt ideella engagemang. Jobbet med alla nya snabba möten med kunder. Alla härliga kollegor och bra kurser som jag har möjligheten till att få gå på.  Naturen och lugnet på landet. Resor och nya livsupptäckter.

Här kommer bilder ur  min livstårta. Grabbens som fyllt 20 år. Härligt firande på hans födelsedag med släkten och nya lilla Signe var också med. Vädret var underbart. Vi kunde sitta ute. Sonen hade lagat jättegod mat och bakat en fantastisk tårta.


Skålande och sjungande och hurrande i bubbel.

Hårdrockarfamiljen.

Matätande.
 
 

Carro är hungrig efter fotbollsmatchen.

Hela lilla familjen.
 
Kusinerna och farbror.


Lilla älsklingsmamma äter tårta och dricker kaffe.

Dottern med blommor i ansiktet. Rolig bild tycker jag.

Morfar Uffe och moster Erica och Signes pappa Hjalmar.

Stolt mormor med lilla Signe i knät.
 

Lillsessan Signe.

VAR RÄDDA OM ER DÄR UTE.



Inga kommentarer: