fredag 6 september 2013

Höstmånad med födelsedagsfirande

Veckans tema på Fabriken är Moodboard för September. Kolla in för fler fina bloggar.

Några bilder från vackra sköna Uppsala. Tänk där födde jag min son för tjugo år sedan. Det känns som om det var i går. Eftersom Prinsens födelsedag är i september. Förknippar jag månaden med honom förstås.

Jag älskar sommaren men tycker också mycket om hösten. September är höst för mig. Äpplen, tända ljus och mysa inne. Men inte än. Vi har ju ett fantastiskt väder.

Det känns skönt att jag besökte frissan igår. Härligt att fräscha till sig efter sommarens sol och bad. På söndag fyller ju prinsen år och nästa helg ska vi på bröllop.

I dag har jag besökt underbart vackra soliga Uppsala. Jag var först och fick massage. Så väl jag behövde det. Ganska stressad nu. Mycket runt mig och så ny arbetsplats. Grabben fyller tjugo år på söndag. Jag jobbar i helgen men kalas blir det. Naturligtvis ska det firas med buller och brak. Hela tjocka släkten kommer på besök. Det ska bli så kul att träffa alla.

Sedan blev det några inköp. Köpte mig ett par nya skor att ha på jobbet. Jag står och går ju hela dagarna på min arbetsplats. Så ett par sköna och bra skor är ett måste. Några till inköp och sedan åt jag en god lunch innan jag åkte hem och fixade inför festen.


 

 
 



 


 
VAR RÄDDA OM ER.

Inga kommentarer: