söndag 16 januari 2011

Ordning och oreda










Nu märks det i min kalender att vardagen är tillbaka. Ingen stiljte mer. Veckan som kommer är minst sagt fulltecknad i kalendern med upptakstsdagar, gruppmöten, inspirations seminarium och så klart FORMEX mässan. Jag har även en hel del träning inbokad nu när helgerna är över. Jag vill komma igång igen.
Jag tränar vanligtsvis ofta och ganska mycket och efter all ledighet känns det viktigt för mig att komma i form igen. Jag älskar att dansa och tränar därför både Afro, Salsa och Diskodans men också Core, styrka, gång och funktion. 

I dag visar jag några bilder på en av våra lådor i köket. Den rymmer så mycket porslin och det är helt perfekt arbetshöjd när vi ska plocka i och ur diskmasin.





H A    D E T    BRA    D Ä R    U T E

Inga kommentarer: