lördag 22 januari 2011

Mera Formex


Lånad bild på Cult designs vårnyheter 2011.


Inspirationen sedan i går håller i sig.  Är så sugen nya Ripsmattor från Nyblom Kollèn och värmeljushållare i vitt porslin från Cultdesign. http://www.cultdesign.se/sv/startpage/ De skulle passa så bra till mitt "Höghus på landet".

Har varit på gång att gå ut och gå en långpromenad i ett par timmar nu men alla härliga produktkataloger och hemsidor som jag fått tillgång till på Formex håller mig kvar här hemma. Jag tycker så synd om dem att de ska vara alldeles ensamma, så jag tittar i dem ett tag till.
I kväll blir det födelsedagsfest. Det ska bli så kul men om jag ska hinna de som jag planerat för dagen innan vi ska på festen:  massa sysslor här hemma så måste jag nog slita mig i från alla härliga produktkataloger.



H A    D E T    B R A    D Ä R    U T E

Inga kommentarer: