torsdag 30 december 2010

Nyårslöften - Målfokusering


Alldeles underbar


Tapet Pigkammaren från Borås ur serien Anno 1905.
   

  
 


Jag har spanat in denna tapet som jag tycker är alldeles underbar.
Vi behöver byta innertaket i allrummet. Det skulle bli helt perfekt med pärlsponts tak till.
























Funderar över hur det nya året kommer att gestalta sig. Jag brukar sätta upp några mål i början av det nya året. Utan mål inga genomföranden resonerar jag. Nästa år har jag funderingar över vad som ska göras på huset. Nya treglasfönster och målning av huset utvändigt ligger på hög prioritet. Nya innertak och vit målning av pärlsponten i lillhallen.

Må bra mål för min kropp och min hälsa, blir att fortsätta med den underbart härliga träningen, tilllaga och äta hälsosamt. Dessutom att göra saker som jag tycker om och som gör mig lycklig.

Jag har även en vision över en egen företagsidé. Som jag ska fortsätta att fundera över och genomföra.
Ha det så bra alla där ute.





Inga kommentarer: