torsdag 3 april 2014

Sovmorgon


En sen långfrukost eller tidig lunch. En brunch helt enkelt. Vaknade vid sjutiden men sommade om igen. Så skönt med sovmorgon i bland.  Nästa vecka blir det väldigt tidiga mornar för mig.  Har badat ett Lavendeldoftande badkarsbad.  Härligt att ta dagen som den kommer utan krav. I kväll ska jag på KOLL träff. Det ska bli trevligt att träffa alla igen.

Utanför är det full aktivitet. Med grävmaskiner och kablar. Från tidiga arlastund till sena kvällen. De håller på att göra om elen. Det är ju kul med lite aktivitet här på landet. Förvånansvärt att jag kunde sova trots oväsendet. I går kväll när jag begav mig till Körövning höll de fortfarande på. Vi i kören övar nu till Vårkonsert som blir i Knutbygården den 26 april klockan 19 med förtäring. Varmt välkomna.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
VAR RÄDDA OM ER DÄR UTE.

Inga kommentarer: