onsdag 17 april 2013

Påskpresenten

Det är så härligt att skämma bort sig själv. Som i dag. Har jag verkligen tagit det lungt. En dag för återhämtning. Jag som för det mesta är på språng och där det är fullt ös mest hela tiden behöver lite andrum i bland. 

Jag har kollat in vårmodet på nätet och handlat lite nytt. Surfat runt bland trädgårdsajter. Så mycket fina trädgårdar det finns.

Jag har rensat i källaren förstås. I min egen takt. Projekt källarrensning fortgår. Jag sorterar. Vilka Pryttlar ska sparas, ges bort eller slängas. Efter källarprojektet som fortgår en annan dag. Tog jag mig ett härligt Lavendelbad med ansiksmask. Efter badet somnade jag på spikmattan.

I dag bilder på min nya vår/sommar kasse fråm MQ. Som jag fick av mamma i påskpresent. Jag har köpt mig en matchande necesär från Ceannis att ha som innerväska i kassen.



 

 

 
VAR RÄDDA OM ER DÄR UTE

Inga kommentarer: