torsdag 28 mars 2013

Vinter

Torsdagstemat hos Fabriken är mars moodboard.

Vinter tycker jag att mitt mars har varit. Kallt och snö. Härliga hudvårdskurser, nyttig mat och mycket musik förstås.

Jag är så otroligt priviligerad som får gå på kurser tack vare mitt arbete inom hudvård- och makeup. Denna månad Clinique, Dior och Chanel.

Så har jag varit på en bra föreläsning med Fredrik Paulùns om att äta LCHQ mat.  Besökt  lilla älskade mamma och lunchat med henne på restaurang i Södertälje. Medverkat i en Elvis/Gospel konsert och så klart varit och lyssnat på min man som har haft gig.

Jag känner tacksamhet över mitt fina rika liv. Besökte Gävle en helg för att finna lösningar till hjälp för dem som inte har det lika bra som jag. Jag har ju även varit på jubileumsfest.

Dessutom har jag ju arbetat också och sysslat med sånt som hör hemmet till.
Gått långpromenader, träffat vänninnor och shoppat på Thuns.





VAR RÄDDA OM ER DÄR UTE.

Inga kommentarer: