lördag 8 december 2012

Julklappsinhandling

I går eftermiddag var jag verkligen less på att vara sjuk. Jag bestämde mig för att nu får det vara nog med sjukheten. Så jag satte mig i bilen och körde i väg till Thuns. De hade kvällsöppet till klockan åtta så jag skulle ha god tid på mig att strosa omkring i min egen lilla tankevärld.

Det var mörkt, snöigt och ensamt ute på vägen. Väl framme var det så gemytligt. Började med att köpa en kokt med bröd. Mums. Sedan inhandlades en hel del julklappar. Så skönt. Ingen trängsel. Ingen stress bara trevlig personal som dessutom gjorde fina julklappspaket. När jag kommit hem och visat allt jag köpt för dottern så drack jag varm Glögg sittandes i köksoffan.




HA DET BRA DÄR UTE.

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Vilken mysig shoppingrunda. Skönt att du börjar bli bättre. Kram Pia