tisdag 3 maj 2011

Den 3 maj och snö

Ja, vad kan inte hända på min dotters födelsedag?!! Jag slutar aldrig att förundras över hennes upptåg. Dessutom så har hon ju alltid gillat snö och skidåkning. Trost att hon e mammas lilla Maja.

Min lilla prinsessa har födelsedag idag. Minstingen 15 år idag. Oj.



Distriktmästarinnan på Skidor.

Majas Visa


När lillan kom till jorden det var i maj när göken gol sa mamma att det lyste av vårgrönt och av sol. Sjön glittrade som silver Och körsbärsträdet stod i blom och svalan, kvick och munter just hit med våren kom.

Gullvivans plym sågs svaja bofinkens slog så glada slag då blev jag döpt till Maja ty lillan, det är jag. Och därför, säger mamma så är jag nästan alltid glad jag tycker hela livet Är som en solskensdag.



Mammas lilla prinsessa.


Solstrålen.

Fotbolls skola, Carro äger.

Fotbollsproffset.
Konstgrästräning.

Inomhus medaljörer.
 
Målgöraren

Skämtaren.





Charmtrollet


Peace



Stort grattis


Ha det bra där ute




Inga kommentarer: