måndag 21 mars 2011

Hattaskar

Å, vilka härligt soliga dagar vi har haft. Jag har varit på flera långpromenader och även suttit ute och fikat i solen under helgen. Så fantastiskt skönt. I lördags var vi, mannen och jag på trevlig fest. Vår lokala idrottsförening hade sin årliga fest med god mat och dans med bra band. Dottern hjälpte till i köket och hon var så duktig.

I dag visar jag er bilder på hattaskar. Jag gillar hattaskar det har jag gjort så länge jag kan minnas. Den blommiga asken har jag haft i många år. Häftigt med bandet med spännet som man kan knäppa igen på den vita asken tycker jag. Den vita asken köpte jag nyligen på Granit i Uppsala






En till







Den här härligt röda med vita prickiar köpte jag för ett tag sedan i den underbara butiken Mamsell K, http://www.mamsellk.se/ , en  liten  heminrednings/presentbutik som ligger i närheten av Domkyrkan i Uppsala på S:t Eriks gränd. Verkligen värd ett besök om ni har vägarna förbi.



HA    DET    BRA    DÄR    UTE

Inga kommentarer: