onsdag 9 mars 2011

Arga snickaren

Foto: Magnus Selander/Kanal 5
                                                                                                                                                                                 
I kväll har jag varit på IKEA varuhuset i Uppsala med trevliga vänninan och "Arga Snickaren" Anders Öfvergård som höll ett föredrag om att fixa och bygga hemma. Arga Snickaren sänds i kanal 5 på onsdagar kl 20:00 med premiär den 9 mars. En programserie som jag absolut inte vill missa.

Jag tycker inte att han e ett dugg arg. En mycket synpatisk och duktig hantverkare och bra föreläsare. Tänk så praktiskt det skulle vara att ha en arg snickare att  plocka fram ur byrålådan när jag behöver hjälp med alla de projekt som jag vill genomföra..

Inga kommentarer: