tisdag 9 november 2010

Snöyra

Snö, snö, snö, snö och mer snö.


Det syns inte hur mycket det snöar men det snöar mycket.




Diskmedelsbehållare i vit keramik från Cultdesign. De blå måtten och saxsen kommer från Tupperware. Saxsen är den bästa sax vi någonsin haft.
 

På bilden syns de små söta vita blommkrukorna som jag köpt på Fulleröhandel och vas från Cultdesign med Lavendel som jag plockade i vår trädgård i sommras.


Den söta Såpbehållaren av emlaj är gammal.



Blå vas med Kärleksört också plockade i vår trädgård. Till våren kan jag plantera ut dem och sedan så växer det nya igen. Visst är det fantastiskt.


I fönstret Prins Eugenkrukor från Waldermansudde,  radio från Tivoli Auidio.  Ipal är en liten radio som man kan koppla in iPod eller MP3 i. Ljudet är jättebra. Jag har fått den i födelsedagspresent.  Lampor inköpta på IKEA för många år sedan.
 
Hej där ute,
Nu har vintern kommit hit till oss. Vi har haft en underbar helg igen med underbart väder och härligt sällskap. Vi är ett gäng bosatta i olika delar av sverige som brukar träffas och ha kul. I år hyrde vi Bagarstugan i Vattholma, Vi har ätit och druckit gott, varit ute på härlig promenad och lekt roliga lekar.

Jag skulle åka och träna, Afrodans och styrketräning idag men jag vill inte ut och slira på vägarna. Det är helt otroligt vad vädret skiftar från dag till dag. I går var det ganska kallt när jag tog min timmes promenad men idag är det ju fullt snökaos. Det får bli körövning i kväll och lite träning med hantlar istället.


1 kommentar:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå!

Första gången jag hittat hit, så jag tänkte lämna ett litet spår efter mig!

Fin blogg! Kram Maria