tisdag 2 november 2010

Lunch och lite shopping i Storstan

Shopping!

V-ringad svart bommulströja.



 

Sonens fingervantar
 

Mysigt för dottern att ha nya Lovikavantar och tjocka härliga strumpor, nu när det börjar bli kallt på mornarna.
 



Min nya tunika,
 lite vardagsstuk. Jag tor att den blir jättefin till svarta tights.
  

I dag har jag lunchat med min älskade mamma i Stockholm. Vi åt en underbar lunch på NK varuhusets restaurang och så hann vi med lite shopping också. Till sonen hadde mamma inhandlat en svart tröja sedan tidigare som jag fick ta med mig hem. I dag inhandlades fingervatnar med mocka detaljer och en slant nerstoppad i ena vanten. Dottern hade mamma köpt Lovikavantar åt också med en slant i och i dag inhandlades ett par härliga tjocka narutfärgade strumpor med bollar på. Jag fick en tunika. Tänk vilken snäll mamma jag har. Å. det som snart e jul.









Inga kommentarer: