onsdag 31 december 2014

Älskade glasveranda

Ljuset. Jag älskar ljuset. I vår Glasveranda. Tänk jag fick min efterlängtade glasveranda till slut. Nu är den så gott som färdig lite småfix med lister och målning återstår. Ja, så inredningen och piffet förstås. Nya mattor och några nya kuddar och ett soffbord. Ska bli kul att gå på Glasverandairedningsjakt.

I går och idag har jag varit ledig från jobbet. Härligt väder har vi haft. I går kväll var maken och jag på date i Uppsala. Först åt vi på Buddy´s. God mat som alltid där. Sedan var vi på Bistro Hijazz och lyssnade på härlig bluesmusik och drack öl.

I dag har jag varit på vindsshopping. Jag hittade ett av våra gamla sidebord som jag tog ner till Glasverandan. Det blir en lugn Nyårsafton med hemmamys god mat.










GOTT NYTT ÅR.

Inga kommentarer: