lördag 26 oktober 2013

Lite rött bland allt det blåa

Ville ha lite rött omkring mig och ombonat. Därför lade jag en röd ryamatta på golvet i sovrummet. Det är nog julen som gör sig påmind.  Vid besöket på IKEA i Uppsala under veckan fick de fina rödvitrutiga örngotten följa med mig hem. Den röda färgen ger ju energi och det kan ju behövas nu när det mest är grått ute.

Så mysigt med julen och allt som hör till.  Julkonsert, glögg, lussekatter,  pyntning, julklappar, julmust, skinka, knäck, brända mandlar, gemenskap och familjemys.

I kväll ska jag på fest. Har hängt fram kvällens klädval. Att duscha, välja smycken och fixa iordning mig återstår.


 



 




Mmmm, vilket ska jag välja?

 
VAR RÄDDA OM ER DÄRUTE.

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Jättefin klänning! Ta flera halsband vetja... Kraaam Pia

Unknown sa...

Så mysigt det blev i ditt sovrum!
Hoppas det blev en toppenkväll
Kramar