söndag 2 oktober 2011

Lite ommöblering och nya ljusstakar

Vilka otroligt vackra höstdagar vi har haft. Nästan som om det skulle vara sommar. Det är verkligen en Pelargonsommar/höst. Oj vad vackra mina Pelargoner är de blommar och blommar. Min man och sonen har varit i Tyskland den här veckan så jag och dottern har haft huset för oss själva. Jag har varit långledig i från mitt jobb och passat på att göra allt det där som annars aldrig hinns med.  Sorterat tvätt, rensat och jagat dammråttor.  Ett besök i Stockholm för lunch med mamma så mysigt. Jag har även hunnit med långa härliga promenader och att dricka Rosévin på en vänninas balkong. Vi har även gjort lite omöblering, köksoffan står nu framför fönstret igen.




Jag och vänninnan har varit på IKEA och ätid tre rätters. Dessa underbara glasljusstakar fick följa med hem.







Inga kommentarer: