söndag 19 juni 2011

Skointresse

Fötter

Jag har insett fördelen med att ta hand om mina fötter.




Jag har tidigare skrivit om mitt sko intresse och idag tänkte jag delge lite funderingar kring det här med sko inköp. När jag är ute och konsulterar brukar jag bära ett par högklackade svarta pumps.

I mitt arbetar på Arlanda står jag och går hela dagarna och där har jag ofta ett par äldre jättesköna Hästens/Klaveness skor. Jag har varit ute och kollat in skomarknaden och här kommer några olika modeller som jag tycker är både snygga och verkar bekväma. Jag får se vilka jag väljer.

Anna Polis, Ballerinor från Birkenstock.
Hästens/Klaveness Anita
MBT Tunischa
MBT Shimira

Jump från Ecco
Kent från Ecco
Pia från Hästens.







Samtliga bilder är lånade på nätet.

MBT- sulans uppbyggnad.





Inga kommentarer: