onsdag 9 februari 2011

R.I.P

 

 
 
Vi har sådana fantastika minnen i hop.


Ett minne som verkligen är starkt är när jag för över tjugo år sedan är och solar på ett solarium. Jag är djupt avslappnad, nästan som i dvala och långt bort i bakgrunden hör jag ett såndant underbart sorgest melankolniskt blues sound gitarrspel. Sedan dess har Gary Moore varit en av mina absolut största gitarrist favoriter.

Oj, vilket härligt vinterväder vi har haft i dag igen. Med stråladne sol. Jag gick ut på en promenad i dag igen och det var vekligen härligt. När solen kommer fram vill jag rensa. Fastän det fortfarande är vinter och våren verkar långt borta har jag kommit i rensar tagen och i dag rensade jag bland en massa papper och gamla recept som jag sparat på.



H A    D E T    B R A    D Ä R    UTE

2 kommentarer:

Vero sa...

Jag hoppas att den där strålande solen kommer tillbaka...

God förmiddag och trevlig helg!

Tallhöjden sa...

Tack detsamma.